{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ضوابط و مقررات اشتراک محتوای آموزشی در سایت گاما

ثبت شده در: 1394/11/3 مشاهده: 87     دسته بندی: رویدادهای گاما

همکاران گرامی ! با رعایت استانداردهای زیر محتوای آموزشی شما در فرآیند داوری، ضریب بیشتری دریافت می کنند که این ضریب در  قیمت گذاری فروش آنها مؤثر است.

چون صفحه اول نمونه سوالات به کاربران نمایش داده میشود، کاربران هم از نمونه سوالاتی که از قالب مشخصی استفاده کرده باشند، استقبال بیشتری می کنند، رصد دانلودها نشان می دهد که بیشترین دانلودها از قالب های استانداردی است که بعضی همکاران استفاده کرده اند. بنابراین ما بهترین قالب ها و روش درست تایپ عنوان و توضیحات محتواها را برای استفاده همه دبیران محترم معرفی می کنیم. امیدواریم با رعایت موارد زیر کیفیت و استاندارد قابل قبول تری به کاربران عزیز ارائه نماییم.

1- از ثبت محتوای تکراری بپرهیزید. قبل از اینکه محتوایی را در سایت ثبت نمایید، در سایت جستجو کنید و مطمئین شوید که فایل مورد نظر شما قبلاً در سایت ثبت نشده باشد.

 

2- از ثبت محتواهایی که در آن آدرس سایت دیگر یا نام موسسه ای به صورت واتر مارک وجود دارد اجتناب نمایید. فقط استفاده از آدرس ایمیل طراح محتوا در پاورپوینت ها مجاز است.

 

3- عنوان را مطابق الگوی زیر تایپ کنید

نمونه سوالات آزمون مستمر فارسی پایه هفتم دبیرستان ادب شاهرود | فصل 3 و 4

 

4- موضوع را مطابق الگوی زیر تایپ کنید.

این نمونه سوال شامل ..... صفحه است و از فصل های ................... و            ...................... کتاب فارسی و نگارش پایه هفتم طراحی شده است.

فصل 3: آفرینش و زیبایی (درس 8- آرشی دیگر   درس 9- تماشاخانه)

فصل 4: ایران و انقلاب (درس 10- ایران قدیم   درس 11- در مسلخ عشق)

دبیرستان:  ادب شاهرود

زمان برگزای آزمون: بهمن 94

 

5- در حال حاضر متناسب با مقطع، پایه و نوع آزمون (یا پاورپوینت)، فایل های خود را در یکی از قالب های زیر طراحی کنید و سپس ثبت کنید.

آزمون های مستمر و موردی پایه هفتم تا نهم آزمون عملکردی و مستمر پایه های چهارم تا ششم آزمون عملکردی پایه های اول تا سوم دبستان
قالب طراحی سوال عملکردی قالب طراحی سوال عملکردی قالب طراحی سوال عملکردی
آزمون های نوبت اول هفتم تا نهم پاورپوینت نمونه 1 پاورپوینت نمونه 2
قالب طراحی آزمون نوبت اول و دوم قالب طراحی پاورپوینت قالب طراحی پاورپوینت

 

6- سعی کنید تا حد امکان پاسخ سوالات را نیز تهیه کرده و ثبت نمایید. چون پاسخ ها بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می گیرد و همچنین قیمت بیش تری هم دارند.

 

7- سعی کنید پاسخ نمونه سوالاتی را که قبلاً در سایت ثبت کرده اید، تهیه کنید و به مروز زمان در سایت اضافه کنید. (بیشتر کاربران دانش آموز در جستجوی سوال با پاسخ هستند)

از حسن توجه شما سپاسگزاریم.